Takkuilee kolmatta päivää.....
Mikähän siinä on että täällä Hämeenlinnan ympäristössä nopeudet tökkii jo kolmatta päivää kodin laajakaistassa ja nettitikussa. Nettitikkuhan ei koskaan toimi ja nyt vielä huonommin. Sonera voisi tehdä asian eteen jotakin. Asiakaspalveluun en pysty soittamaan koska käyn töissä, eli vapaa-aika ei riitä jonottamaan. Ongelma on varmaan aika yleinen ainakin täälläpäin.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.