Skip to main content
Moikka,

Minulla oli harvinaisen huonoa onnea päivittäessäni liittymää ja puhelinta pari viikkoa sitten: uusi Xperia Z2 jouduttiin lähettämään Sonerakaupan kauttaa SCF:lle takuuhuoltoon pari tuntia käyttöönoton jälkeen, koska puhelin ei tunnistanut sim-korttia järjestelmäpäivityksen jälkeen. Puhelin lähti Sonera-kaupasta 11.9. ja saapui huoltoon 15.9. Sen jälkeen huollon statuksena oli viikon verran "saapunut huoltoon 15.9." ja nyt tiistaista lähtien on lukenut "odottaa RMA".

Mitenkähän kauan Sonerakaupan kautta lähtevissä takuuhuolloissa kestää noin keskimäärin, yleisesti tai erityisesti Sonyn puhelimien kohdalla? Kiitos.
Moikka maniku!

Mitään keskimääräistä huoltoaikaa en pääse sinulle antamaan. Aika riippuu siitä, jotta mikä laitteessa on vikana ja kuinka nopeasti se on korjattavissa.
Suosittelen ottamaan asiassa yhteyttä suoraan huoltoon.

Toivottavasti saat puhelimen pian taas takaisin kotiin 🙂

Vastaa