Tarkoittaako tallennettujen ohjelmien lukitseminen sitä, että ohjelmia voi säilyttää yli kolmen kuukauden ajan? Olen yrittänyt tätä ja silloin kysytään Pin-koodi kakkosta. Olen syöttänyt sopimuksen yhteydessä saamani koodin, mutta ohjelma ilmoittaa, että se on virheellinen. Mikä neuvoksi?
Kalervo Salomaa
Sivu 1 / 1
Hei kalervo_salomaa,
Ohjelman lukitseminen estää ainoastaan ohjelman poistamisen ja katsomisen ilman PIN2 koodin syöttämistä. 90 vuorokauden jälkeen tallenne kuitenkin poistuu vaikka se olisi lukittu.
PIN koodit saat tilattua kun kirjaudut Omille Sivuille laajakaistan pääkäyttäjätunnuksella tai Sonera Tunnuksella.
Omilla sivuilla valitse Viihdepalvelu ja liittymätietojen alta klikkaa "Tilaa PIN-koodi tai salasana".
Klikkaa rasti kohtaan "Haluan uuden PIN-koodin" ja sen jälkeen lisää vielä matkapuhelimen numeron. Klikkaa vahvista, niin saat hetken kuluttua PIN koodit tekstiviestillä.
Ohjelman lukitseminen estää ainoastaan ohjelman poistamisen ja katsomisen ilman PIN2 koodin syöttämistä. 90 vuorokauden jälkeen tallenne kuitenkin poistuu vaikka se olisi lukittu.
PIN koodit saat tilattua kun kirjaudut Omille Sivuille laajakaistan pääkäyttäjätunnuksella tai Sonera Tunnuksella.
Omilla sivuilla valitse Viihdepalvelu ja liittymätietojen alta klikkaa "Tilaa PIN-koodi tai salasana".
Klikkaa rasti kohtaan "Haluan uuden PIN-koodin" ja sen jälkeen lisää vielä matkapuhelimen numeron. Klikkaa vahvista, niin saat hetken kuluttua PIN koodit tekstiviestillä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.