Skip to main content

tallennetut ohjelmat eivät enää näy !?!

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 4 katselukertaa

koko ajan ruutuun ilmestyy "yhteysvirhe, ole ystävällinen ja yritä myöhemmin uudestaan"
Tätä pas*aa on jo jatkunut viikko ja soneraan ei saa yhteyttä näillä mun aikatauluilla.. mistähän mahtaa olla kyse, mikään muukaan ei muuten näy esim videovuokraamo tai ohjelmakirjasto..
jos joku mut tästä pelastaa ni auttaa mua kovin ja tekee harmittoman hipin onnelliseksi !

7 kommenttia

  • April 3, 2013
Hei Anssi_ilari,

Lisäisitkö asiakasnumeron tietoihisi niin voidaan selvittä ongelmaa. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Oliko sinulla käytössä Thomson palvelureititin vai jokin muu modeemi? Onko digiboxin ja modeemin/palvelureitittimen välissä jotain muita laitteita, vai oletko kytkenyt Motorola digiboxin suoraan kaapelilla?

Jos sinulla oli Thomson palvelureititin, niin varmista että digiboxi on kytketty Thomsonin keltaiseen porttiin. Kokeile ottaa digiboxista virtajohto irti ja resetoi sen jälkeen Thomson, painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Käynnistä Thomson vielä tämän jälkeen uudelleen. Kun nettiyhteys on jälleen muodostunut niin kytke Motorola digiboxin virtajohto takaisin.

  • April 9, 2013
Olen tallentanu pari ohjelmaa viime kuussa ja yritin sitte katsella niitä sieltä mutta boksi ei lähe toistamaan tallenteita ja oikeastaan ei tee mitään mutta vanhempia tallenteita toistaa. Mistä tämmönen voisi johtua? Ku muuten boksi toimii mutta ei tosiaan toista viimesempiä tallenteita

  • April 9, 2013
Hei anollej

Oletko kokeillut resetoida modeemia ja digiboksia? Thomsonin modeemin resetointiohjeet löydät täältä ja digiboksin resetointiohjeet löydät täältä. Mikäli reseteistä ei ole apua, ota yhteyttä Vikapalveluumme. Asiasta pitää jättää vikailmoitus, jotta ongelma voidaan tutkia tarkemmin.

  • April 9, 2013
Selvä, minäpä kokeilen tuota.

  • April 18, 2013
Resetoin digiboksin eilen illalla koska kaikki tallenteet olivat kadonneet. Kun olin resetoinut boksin ohjeitten mukaan, se lähti käynnistymään normaalisti mutta sen jälkeen ruutu meni mustaksi kokonaan ja heti sen jälkeen violetiksi eikä reagoinut mihinkää kaukosäätimen toimintoihin. sammutin ja irrotin virtajohdonki mutta ei auttanut. missä vika vois olla?

  • April 18, 2013
Hei Anollej,

Olithan kytkenyt Thomsonin ensimmäisenä laitteena verkkoon? Eli noususta suoraan kaapeli Thomsonin punaiseen porttiin.

Onhan Motorola digiboxi kytkettynä Thomsonin keltaiseen porttiin suoraan kaapelilla. Vai onko välissä jotain muita laitteita? Jos välissä on muita laitteita, niin kokeile kytkeä ilman näitä.

Kokeilitko resetoida Thomson palvelureitittimen? Resetointi tapahtuu painamalla reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan. Resetoinnin jälkeen power valo palaa oranssina/punaisena. Käytä vielä tämän jälkeen Thomsonista virtaa pois ja laita takaisin päälle.

Odota että nettiyhteys muodostuu uudelleen ja käytä tämän jälkeen Motorola digiboxista virtajohtoa irti. Jos palvelu ei vieläkään lähde toimimaan, niin kokeile vielä Motorola digiboxin resetointia. Ohjeen löydät sivuiltamme.

Jos ongelma ei poistu niin olethan vikapalveluumme yhteydessä.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

  • April 18, 2013
laitteet on kytketty juuri tuon mukaan alusta asti, mutta kokeilen vielä resetointia uudestaan modeemista ja boksista