Skip to main content
hei yritän verkkotallennusta suoraan digiboxista ja verkkosivun kautta , tulee kuitenkin virhekoodi 3. missä vika ?
Täälläkin sama ongelma.. Alkoi äsken, kun piti kaikki hyvät päällekäin tulevat ohjelmat tallentaa, no enpä pystynyt.
Sama homma ei toimi täällä navetassakaan...
Joo, täällä sama vika, mitenkähän toimitaan?
vika- ja häiriötiedotteissa lukee näin:

Sonera Viihteessä puuttuu ohjelmatiedot joiltain kanavilta ja verkkotallennukset ei onnistu kaikkien ohjelmien osalta.

Vika on tiedossa ja pyritään korjaamaan niin pian kuin mahdollista.

Pahoittelemme häiriötä.

Sonera Asiakaspalvelu.

toivottavasti sais joo nopeesti korjattua, raskaana ja laskettuaika on aika lähellä ja pelottaa että jää ohjelmat näkemättä jos lähtö sairaalaan tulee..
Sama ongelma täälläkin. Kyllä EPG-näytti ohjelmat mutta tallennus ei onnistunut.
Onko mahdollisesti softapäivityksiä jo tehty verkkoon? 100/10 yhteys toimii kuin olisi hiekkaa rattaissa.

Tänään meiliin putkahti viesti:
Hyvä asiakkaamme,

käytössäsi olevan Sonera Viihde -palvelun modeemin ohjelmisto päivittyy uuteen versioon. Ohjelmistopäivitys tapahtuu automaattisesti lähiaikoina. Jotkut modeemit eivät kuitenkaan sovi päivityksen jälkeen yhteen uuden ohjelmistoversion kanssa, jos olet muuttanut modeemin asetuksia.


Mitä tuo boldattu tarkalleen tarkoittaa? Voisitteko hieman selventää tuota lausetta?
Hei kaikki,

Virhekoodi 3 on 18.3 johtunut puuttellisista ohjelmatiedoista päivityksen jälkeen.

Sonera Viihteessä puuttuu ohjelmatiedot joiltain kanavilta ja verkkotallennukset ei onnistu kaikkien ohjelmien osalta

Sonera Viihteestä puuttui ohjelmatiedot joiltain kanavilta 18.3. Vika on korjattu.

http://www.sonera.fi/tallennus, eli ohjelmien etätallennuksen ohjelmaoppaassa on vielä ongelmia. Vika pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

18.3 tehdyt tallenteet, jotka ei toimi on valitettavasti menetetty.

Pahoittelemme häiriötä.

Sonera Asiakaspalvelu.


JFK kirjoitti:
Hyvä asiakkaamme,

käytössäsi olevan Sonera Viihde -palvelun modeemin ohjelmisto päivittyy uuteen versioon. Ohjelmistopäivitys tapahtuu automaattisesti lähiaikoina. Jotkut modeemit eivät kuitenkaan sovi päivityksen jälkeen yhteen uuden ohjelmistoversion kanssa, jos olet muuttanut modeemin asetuksia.

JFK, Mistä osoitteesta olet tuon kyseisen viestin saanut? Itselläni ei ole tarkempaa tietoa että ainakaan palvelureititintä olisi nyt lähiaikoina päivitelty? Tuo boldattu teksti on itselleni myös hieman epäselvä. Yritän metsästellä tietoa mistä tässä on ollut kyse.

EDIT: Sainkin tietoa että tänään 19.3 on tosiaan modeemeja päivitelty. Tuo boldattu lause viitta tosiaan siihen, jos käyttäjällä on jotain omia asetuksia ollut laitteessa kun päivitys on tehty, se ei välttämättä toimi kunnolla päivityksen jälkeen vaan se tulee käyttää virrattomana n. 2min ajan ja käynnistää uudestaan.

Vastaa