Skip to main content

Tallennukset näyttää tyhjää, boksi käynnistyy huonosti

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Elikkä tallennusvalikossa ei näy mitään (netin kautta kyllä). Boksin kun buuttaa niin käynnistelee itseään monta kertaa ennen kuin alkaa toimimaan, joskus voi ekalla onnistua. Thomsonin valikoista kun selaa niin näyttää digiboksin kohdalle "unknown device", onko oikein? IPTV kohdassa lukee kyllä että connected.

Liittymä vaihtui taannoin 24M ADSL->100M kuitu ja mielestäni ton uuden reitittimen kanssa se toimi aluksi mutta nyt en ole ihan varma koska ei tullut silloin tallennuksia paljon katteltua. Jos ottaa Thomsonin välistä pois niin ei näy taas kanavat mutta tallennukset kyllä. Jonkun satunnaisen kerran olen tallennusvalikosta jotain nähnyt ja jos olen kokeillut ajastaa EPG:stä niin tulee virhe 521 ja 524. Kanavat kyllä näkyy ok kunhan boksi saa itsensä käynnisteltyä. Kuitumuunnintakin kokeiltu buutata.

3 kommenttia

  • January 11, 2012
Hei kallek,
Laitteen käytös ei kuulosta siltä, miltä pitäisi. Suosittelen ottamaan yhteyttä Tekniseen Asiakaspalveluumme, tarkistetaan tilannetta, ja vaihdetaan laite tarvittaessa uuteen.

  • January 12, 2012
Tosiaan tarkennusta vielä että kanavat ainoastaan näkyy, tallennukset, videovuokraamo ja muut palvelut eivät. Reitittimen poistamisella saa näkymään mutta kanavat katoaa. Kysytään tuolta...

  • January 27, 2012
Homma hoitui nopeasti, seuraavana päivänä tuli soitto ja paikallistettiin vika kuitumuuntimeen joissa on ollut yhteensopivusongelmia thomsonin kanssa. Sen vaihdolla homma alkoi toimimaan heti.