Elikkä tallennusvalikossa ei näy mitään (netin kautta kyllä). Boksin kun buuttaa niin käynnistelee itseään monta kertaa ennen kuin alkaa toimimaan, joskus voi ekalla onnistua. Thomsonin valikoista kun selaa niin näyttää digiboksin kohdalle "unknown device", onko oikein? IPTV kohdassa lukee kyllä että connected.
Liittymä vaihtui taannoin 24M ADSL->100M kuitu ja mielestäni ton uuden reitittimen kanssa se toimi aluksi mutta nyt en ole ihan varma koska ei tullut silloin tallennuksia paljon katteltua. Jos ottaa Thomsonin välistä pois niin ei näy taas kanavat mutta tallennukset kyllä. Jonkun satunnaisen kerran olen tallennusvalikosta jotain nähnyt ja jos olen kokeillut ajastaa EPG:stä niin tulee virhe 521 ja 524. Kanavat kyllä näkyy ok kunhan boksi saa itsensä käynnisteltyä. Kuitumuunnintakin kokeiltu buutata.
Tallennukset näyttää tyhjää, boksi käynnistyy huonosti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.