Skip to main content

Tallennus ei ala oikeaan aikaan.

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Olen jo kaksi kertaa missannut Tunteiden ja tuoksujen tallennuksen, kun tallennus on käynnistynyt tuntia myöhemmin, kuin mitä piti olla. Eli Emmerdalit on silloin menossa. Digiboxissa on oikea aika ja televisiossakin. Samoin on ajastettu oikein. Mistähän tämä johtuu? Eli 7.4. ja tänään 11.4. ei tallentunut oikein.

3 kommenttia

  • April 13, 2011
Ritu12 kirjoitti:
Olen jo kaksi kertaa missannut Tunteiden ja tuoksujen tallennuksen, kun tallennus on käynnistynyt tuntia myöhemmin, kuin mitä piti olla. Eli Emmerdalit on silloin menossa. Digiboxissa on oikea aika ja televisiossakin. Samoin on ajastettu oikein. Mistähän tämä johtuu? Eli 7.4. ja tänään 11.4. ei tallentunut oikein.



Eikö tähän viestiin tule vastausta.

  • April 15, 2011
Onko tämä ongelma kaapelitelevision kautta tallennuksessa vai Koti TV:llä? Jos Koti TV, niin onko kyseessä verkkotallennus vai Motorola VIP1963 IPTV-digiboksin kiintolevylle tallennus?

  • April 16, 2011
Tapio kirjoitti:
Onko tämä ongelma kaapelitelevision kautta tallennuksessa vai Koti TV:llä? Jos Koti TV, niin onko kyseessä verkkotallennus vai Motorola VIP1963 IPTV-digiboksin kiintolevylle tallennus?



Kaapelitelevision kautta. Olin reissussa pari päivää ja olin ajastanut ohjelmia, ja suurin osa oli alkanut tuntia myöhemmin, eli ajastus oli taas mennyt pieleen.