Tallennus ei onnistu Canal+ Film HD -kanavalta
Hei. Onko teillä jo tiedossa tällainen ongelma, että Humax HDPVR-1000C (wbox) digiboksilla ei pysty tallentamaan Canal+ Film HD -kanavaa? Sama vika on ilmeisesti muissakin kaapeliverkoissa sekä Suomessa että Ruotsissa. Tarjoatteko digiboksien ohjelmistopäivityksiä verkon kautta vai onko ne tarvittaessa hankittava muuta kautta?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.