Skip to main content

Tallennus ei onnistu Canal+ Film HD -kanavalta

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei. Onko teillä jo tiedossa tällainen ongelma, että Humax HDPVR-1000C (wbox) digiboksilla ei pysty tallentamaan Canal+ Film HD -kanavaa? Sama vika on ilmeisesti muissakin kaapeliverkoissa sekä Suomessa että Ruotsissa. Tarjoatteko digiboksien ohjelmistopäivityksiä verkon kautta vai onko ne tarvittaessa hankittava muuta kautta?

2 kommenttia

  • January 17, 2012
Eikä ole pystynyt oikein monia muitakaan HD-kanavia tallentamaan.. Mutta nyt (vihdoin) on Humaxilta tullut ohjelmistopäivitys:

http://www.dna.fi/DNAOy/Media/Asiakasti ... 20161.aspx

Toivottavasti myös Sonera on hereillä?

  • January 17, 2012
Moikka!

Päivitys kyseiselle boksille on tulossa lähipäivinä. Päivityksen pitäisi tulla automaattisesti boksin käynnistyksen yhteydessä.