Skip to main content

Tallennus ei onnistu Motorola digiboxissa

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Minulle tuli eilen uusi tallentava Motorolan digiboxi.

Tallennus ei onnistu, mitään ei tapahdu "REC"-napista. ei ohjelmakirjastossa tai kesken ohjelman painettaessa.

Onko jotain jäänyt itseltäni huomioimatta vai onko siinä vika?

1 kommentti

  • January 3, 2011
mn82: Asiakastietojemme mukaan olet tänään ollut yhteydessä Vikapalveluumme ja asiasi ratkaiseminen on jo vireillä.