Minulle tuli eilen uusi tallentava Motorolan digiboxi.
Tallennus ei onnistu, mitään ei tapahdu "REC"-napista. ei ohjelmakirjastossa tai kesken ohjelman painettaessa.
Onko jotain jäänyt itseltäni huomioimatta vai onko siinä vika?
Tallennus ei onnistu Motorola digiboxissa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.