[attachment=0:5v2aabyi]Tallennus_p.jpg[/attachment:5v2aabyi]
Mikäs kumma se siinä?
No kas, yritinpä laittaa tallennukseen ohjelmia verkossa.
Sama näkymä kaikilla perheen koneilla.
Nyt on aika turhaa sitten laittaa minua soittamaan sille helv... "sano kyllä tai ei - ei - en saanut selvää, sano kyllä tai ei" -virherobotille.
Ja kun nyt kerran ollaan pahalla päällä, jatketaan kysymyksiä:
Missä viipyvät kansiot verkkotallennuksesta?
jos ajatellaan että minulla olisi 1200 tallennettua ohjelmaa, kuinka helv.. mahtaisin löytää sieltä jonkin tietyn?
Miksi wildcardeilla ei voi tallentaa?
Missä mahtaa olla tietyn ohjelman jatkuva tallennus?
Tai ajastettu tallennus esim. joka maanantai 11.15 - 13.52?
Sellaisia perusasioita, mistä on keskusteltu jo ainakin sen aikaa kuin minulla tämä surkea vaihtoehto tv:n katseluun on ollut.
Tallennus omien sivujen kautta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.