Tallennus ongelma
Elikkäs tallenuksen tehtyä tallennettu ohjelma ei näy laisinkaan "Tallennukset" kohdassa digiboxissa. Omilla sivuilla näkyy kyllä tallennetut ohjelmat ja myös päivitetty vapaana oleva tila. Mistäköhän ongelma johtuu ja miten saisin tallennetut ohjelmat näkymään digiboxissa katselua varten?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.