Skip to main content

Tallennus ongelma

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Elikkäs tallenuksen tehtyä tallennettu ohjelma ei näy laisinkaan "Tallennukset" kohdassa digiboxissa. Omilla sivuilla näkyy kyllä tallennetut ohjelmat ja myös päivitetty vapaana oleva tila. Mistäköhän ongelma johtuu ja miten saisin tallennetut ohjelmat näkymään digiboxissa katselua varten?

1 kommentti

  • September 14, 2011
Koti-TV:n etätallennuksessa on todettu olevan ongelmia, mutta jos tallennukset on tehty suoraan digiboksiin (EPG:stä) voi vika olla esim. kyseisessä digiboksissa. Mikäli resetointi ei auta, kannattaa ongelmasta jättää vikailmoitus joko puhelimitse (0206 90101, mpm/pvm) tai palvelupyyntönä omien sivujen kautta.