Skip to main content

Tallennuslista on tyhjä

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei minulla on Koti tv:n tallennuslista tyhjä vaikka olen tallentanut viime päivinä ohjelmia. Kuitenkin tallennukset kohdassa lukee että minulla on ohjelmia tallennettu 5h. Mikä mahtaa olla ongelma ja korjautuuko se itsestään vai pitääkö minun tehdä asialle jotain?

3 kommenttia

  • July 5, 2012
Moi Zipaa1!

Monesti vastaavanlaiset ongelmat voivat korjautua itsestään kun digiboksin välillä sammuttaa. Jos olet jo kokeillut vaihtaa valikkoa tallennuksista ohjelmointeihin ja poistua välillä valikosta ja palata takaisin tallennuksiin, voit kokeilla käynnistää digiboksi uudelleen irrottamalla virtajohto n. 10 sekunniksi ja kytkemällä se takaisin. Jos tämäkään ei auta, kokeile digiboksin resetoimista.

Jos ongelma ei korjaannu ja se on jatkunut jo kauemmin, olethan yhteydessä Vikapalveluumme!

  • July 5, 2012
Juu sain toimimaan kun otin johdon irti ja takas. Kiitos.

  • July 6, 2012
Hyvä juttu! :)