Tallennusten ja ohjelmointien katoaminen
Nämä ongelmat on tulleet ja menneet alusta asti satunnaisesti mutta nyt se ei enää resetoimallakaan oikene. Eli boksissa näkyy tallennetut ja ohjelmoidut ohjelmat (resetin jälkeen) oikein, mutta muutaman katselukerran jälkeen ne katoavat valikosta. Valittaessa kaukosäätimestä ylös/alas tulee ne yksitellen näkyviin ja aina viimeisimmästä tallennuksesta alkaen. Toisaalta siirryttäessä vasen/oikea liikkeellä luettelo palautuu kokonaan ja siirtyy viimeisimpään tallennukseen kuten tuossa ylös/alas toiminnossa. Tämä tapahtuu sekä mentäessä valikon kautta tallennuksiin tai lopetettaessa tallennetun ohjelman katselu. Myös kelaustoiminto takkuaa satunnaisesti siten että kello alkaa pyörimään samoilla sekunneilla mistä kelauksen aloitin ja painamalla stop tai kelaus taakse se nollautuu ja tallennettu ohjelma alkaa alusta. Ongelmaa ei pysty toistamaan vaikka miten yrittää eli ei ole vikaa missään tietyssä tallennuksessa tai kohdassa. Resetointi (valikosta) auttaa vikaan vain hetkellisesti. Päätteenä on Motorolan boksi. Onkohan muilla vastaavia ongelmia ja oikeneeko vain vaihtamalla laitteen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.