Hei!
Olen yrittänyt tallentaa ohjelmia ja nyt kun yritin katsoa niitä sain virheilmoituksen: "Videontoistovirhe, Käynnistämässäsi ohjelmassa on ongelma. Yritä käynnistää ohjelma uudelleen."
Olen koittanut vidoida ihan tavallisilta kanavilta ja ohjelmavalikon kautta.
Missä vika??
Tallennusten katsominen ei toimi!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.