Edelleen monissa ohjelmissa on 2-3 aloitusaikaa peräkkäin 5 minuutin välein. Tätä on jatkunut pitkään ja olen soittanut useasti asiakspalveluun syksyn aikana, mutta vastaus on ollut että asiaa tutkitaan.... Ei ole kiva kun ensin pitää katsoa jostain muualta ohjelman todellinen aloitusaika ennen kuin voi tallennuksen tehdä netissä.
Ja nyt uutena asiana Sub:in ja AVA:n ohjelmatiedot ei näy netissä ollenkaan. Tätäkin on jatkunut useita päiviä.
Rupeaa oikesti kyrsimään tämä saamattomuus näiden asioiden kohdalla. Kun palvelusta peritään kumminkin täysi maksu, mutta palvelua ei voi käyttää niin kuin on markkinoitu ja luvattu.
Tallennusten ohjelmointi web-sivun kautta tökkii.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.