Skip to main content

Tallentava boksi naksuu

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Viimeisimmän ohjelmistopäivityksen jälkeen tallentavaan Koti TV -boksiimme on ilmaantunut häiritsevä vika, jonka huomaa etenkin yöaikaan. Se on nimittäin alkanut naksumaan jatkuvasti jotakuinkin tasan 10s välein. Mistähän naksumisessa on kyse ja pääseekö siitä jotenkin eroon?

2 kommenttia

  • September 12, 2012
Hei Berbato,

Olisitko yhteydessä vikapalveluun, niin voimme selvittää asiaa. On mahdollista että laitteeseen on tullut jonkinlainen vika.

Voit jättää vikailmoituksen palvelupyyntölomakkeella tai soittamalla vikapalveluun 0206 90101, ma-pe 8-20, la 9-16.30.

Jos käytät palvelupyyntölomaketta, niin tarkennathan ongelman kuvauksen lisätietokentässä.

  • September 20, 2012
Täällä sama vika. Keskustelua käyty pintapuolisesti: viewtopic.php?f=67&t=10255 threadissa.

Tuntuisi kuin lukupää tekisi ~20sek välein hyppäyksen.

Ongelma ilmeni nimenomaan viimeisen päivityksen jälkeen.