Skip to main content

Tallentava digiboksi

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Kuinka monta tuntia pitää odottaa että saa käyttöön, eli saa syötettyä salasanat ja käyttäjätunnuksen?

2 kommenttia

  • October 26, 2011
vastaan itse, odottavan aika oli pitkän tuntuinen. Boksi lähti toimimaan kuitenkin yllättävän nopeasti. Hienosti pelaa. Huomenna postitan perusboksin.

  • October 27, 2011
Katsoin asiakastietojasi ja niiden mukaan tallentava digiboksi olisi aktivoitu käyttöösi meidän puolelta jo 25.10.2011. Jotakin viivettä siinä ilmeisesti on ollut, mikäli olet saanut sen toimimaan vasta eilen. Hyvä kuitenkin, että laite toimii. Vanhan boksin palauttaminen ei ole päivän päälle. Kunhan palautat sen lähiaikoina.