Vaihdoin tuossa Koti-Tv:n boksin tallentavaan versioon. Kun yritän tallentaa maksukanavia kiintolevylle mitään ei tapahdu. Verkkotallenus onnistuu ihan niin kuin ennenkin. Aivan kun boksi ei ymmärtäisi olevansa tallentava :)?
Tallennuksissa näkyy kuitenkin vapaana oleva tila kiintolevyllä.....
/Mikko
Tallentava digiboksi ei tallenna?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.