Skip to main content

Tallentava digiboksi ei tallenna?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Vaihdoin tuossa Koti-Tv:n boksin tallentavaan versioon. Kun yritän tallentaa maksukanavia kiintolevylle mitään ei tapahdu. Verkkotallenus onnistuu ihan niin kuin ennenkin. Aivan kun boksi ei ymmärtäisi olevansa tallentava :)?

Tallennuksissa näkyy kuitenkin vapaana oleva tila kiintolevyllä.....

/Mikko

1 kommentti

  • August 2, 2011
Ja ongelma ratkaistu: Sonera kytki omasta päästään tiedot kuntoon (digiboksi vaihtui) ja minä vaihdoin reitittimen Soneran toimittamaan uuteen malliin.... Pienestä kiinni...

/Mikko