Tervehdys,
Omaan Viihteen Motorola VIP1853-boksilla. Jostain kumman syystä en pysty tallentamaan verkkoon ollenkaan, vain digiboksille. Olen valinnut oletustallennuspaikaksi verkon.
1) Soneran OmiltaSivuilta tallennuksia ei pysty tekemään, sivu herjaa: "Tallentava digiboksisi ei ole verkossa."
2) Jostain kumman syystä digiboksin vianmääritys ei löydä vikaa ja kaikkiin vianmäärityskohteisiin ilmestyy vihreä väkänen (= kaikki kunnossa, ainakin pitäisi olla)
3) Leffojakin on tullut vuokrattua, joten eiköhän boksi ole verkossa. Verkkoon tallentaminen vaan ei onnistu.
Tähän nyt ei sitten valitettavasti auta mikään tyypillinen "olethan käynnistänyt digiboksin uudelleen ja kokeillut toista verkkokaapelia", eli eiköhän yritetä kunnolla selvittää missä vika on, koska 40e kuussa tästä "palvelusta" kuitenkin pitää maksaa.
t. Allu
Sivu 1 / 1
Moi Allu147,
Olitko kokeillut tuon uudelleenkäynnistyksen lisäksi myös resetoida palvelureitittimen painamalla reset-nappia 30s ajan? Myös digiboksin resetointi olisi tarpeen tehdä.
Jos nuista toimenpiteistä ei ole apua, kannattaa tehdä asiasta vikailmoitus niin saadaan ongelma verkonhallinnalle paremmin tutkintaa! Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Olitko kokeillut tuon uudelleenkäynnistyksen lisäksi myös resetoida palvelureitittimen painamalla reset-nappia 30s ajan? Myös digiboksin resetointi olisi tarpeen tehdä.
Jos nuista toimenpiteistä ei ole apua, kannattaa tehdä asiasta vikailmoitus niin saadaan ongelma verkonhallinnalle paremmin tutkintaa! Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.