Skip to main content

Tallenteet väärässä paikassa

  • December 11, 2014
  • 7 kommenttia
  • 1 katselukerta

käytössäni on verkkotallennus, ja huomasin että osa tallennuksista on hypännyt ohjelmoinnit-kansioon, minkä vuoksi en voi katsella kyseisiä tallennuksia. Osaako kukaan neuvoa miten saan tallentamani ohjelmat takaisin tallennetut-kansioon? Resetointi ei auta, olen resetoinut digiboksin ja modeemin jo lukemattomia kertoja, soneran asiakkaana olen ollu jo kokonaisen kuukauden.

7 kommenttia

  • March 15, 2011
Sama vika täälläkin. Lisäksi tänään tallennetuissa ohjelmissa näyttää että päiviä on jäljellä vaan 62. Eikö noista päivistä voitaisi luopua.

  • March 16, 2011
Että olisko jollain soneran työntekijällä jotain sanottavaa? Ei viallisesta tuotteesta ole kuitenkaan mukavaa maksaa.

  • March 17, 2011
Tähän ei ilmeisesti osaa soneran asiantuntija sanoa mitään. Edelleen on se vika et päivät tallenteissa on vaan 62-63 vaikka on saman päivän tallenteesta kyse. Ei nyt ole tallenteet hyppinyt ohjelmointivalikkoon. Mutta ei toi kyl toimi oikein vieläkään.

  • March 18, 2011
Molemmat viat ovat tiedossamme ja ne pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.

  • March 18, 2011
Kiitos

  • March 18, 2011
juu kiitoksia. Toivottavasti saamme nopeasti tietoa ongelmasta.

  • March 21, 2011
Tanja kirjoitti:
Molemmat viat ovat tiedossamme ja ne pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.


Jos kerran ongelmat on ollut tiedossa niin miksi asiakaita ei informoida?
Tämä on ollut soneran linja monessa asiassa. Kokemusta on.