Harmittaa vietävästi, kun ykköseltä nauhoitetun huippusarjan tekstitys katosi! Eka katsomiskerralla tekstitys oli, mutta viikon-parin päästä uusintakerralla (toinen henkilö olisi halunnut myös katsoa sarjan!) tekstiä ei enää millään vippaskonsteillakaan saanut takaisin. Joskus ramppaamalla info-näppäintä teksti "herää"! Tämä ongelma on kohdallani sattunut nimenomaan ykköseltä nauhoitetuissa ohjelmissa.
Olen säästänyt sarjan osat vieläkin, hyväuskoisena olen kuvitellut että teksti vielä SITTENKIN tulis takaisin. Jos vaikka joku ihmemies voisi käydä herättelemässä ne tekstit.
Tein virheilmoituksen ja vastauksena tuli, ettei "tekstiä ole poltettu kuvaan".! Haloo, miten se sitten kuitenkin alussa näkyi?
Tallenuksesta katosi tekstitys
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.