Tilanne tämä:
Olen rakentanut omakotitalon johon muutin huhtikuun puolivälissä tänä vuonna. Viime vuoden puolella syyskuun alussa paikallinen sähköyhtiö kävi kaivamassa sähkökaapelit rakennukselle ja toimitti samalla puhelin/atk kaapelin myös. Soitin silloin Soneralle (koska täällä Sonera ikävä kyllä omistaa kaikki kuparit) että meidän talon kaapeli pitäisi saada kytkettyä tontinrajalta Soneran jakokaappiin. Sieltä vastattiin että saattavat tulla sitä vaikka tässä kaivamaan, mutta jos kaapeli ei ole sieltä hävinnyt niin soittele paria viikkoa ennen kuin muutat niin on kuulemma pakko tulla .
Noh, kun muutto alkoi sitten keväällä lähestyä otin taas yhteyttä samaiseen herraan Soneralla. Nyt tuli ilmoitus että käyppäs tekemässä liittymä sopimus niin alkaa tapahtumaan. Minäpä menin sitten ottamaan 18kk sopimuksen ja soitin taas että nyt olisi tilaus sisällä jotta ei kun kaivuri käyntiin.
Vastaus oli että "melko varmasti tullaan kohta puolin se kytkemään, mutta voi olla että ei tullakkaan"????
Olen muutaman kerran käynyt Sonerapisteessäkin kyselemässä ja aina on vain annettu joku uusi aika milloin liittymä muka olisi toiminnassa.
2 kertaa on käynyt Relacomin asentajakin paikanpäällä toteamassa "ai tuo talokaapeli onkin näköjään tuolla ojassa"
Miten helvetissä voi olla nykyaikan mahdollista että ei pysty saamaan liittymää vaikka asutaan vielä kohtalaisen kokoisessa kaupungissa ja keskellä kaava-aluetta?
Eihän tää voi sitäpaitsi mennä niin että alkaa vituttamaan tää asiakas-suhde ennenkuin se on edes alkanutkaan. Ja Soneran kanssa kaikki puhelutkin maksavat jos yrität ottaa puhelimella selkoa asiasta joka ei kyllä ole pätkääkään itsestä kiinni.
Sivu 1 / 1
Eipä ole paljoa Soneran "asiantuntijat" jaksaneet kommentoida.....
Kyllä on Soneralla paljon oppimista asiakaspalvelusta. Ei näitä asioita voi näin hoidella jos meinaa pitää asiakkaat tyytyväisenä.
Kyllä on Soneralla paljon oppimista asiakaspalvelusta. Ei näitä asioita voi näin hoidella jos meinaa pitää asiakkaat tyytyväisenä.
Tämän asian selvittäminen vaatii yhteydenoton asiakaspalveluumme. Tapausta tarkemmin tuntematta on mahdotonta ottaa kantaa siihen, että minkä takia liittymää ei ole vieläkään toimitettu, vaikka mainitsemasi toimenpiteet on luvattu tehdä.
Voit joko soittaa asiakaspalvelunumeroomme tai jättää yhteydenottopyynnön palvelupyyntölomakkeemme kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Voit joko soittaa asiakaspalvelunumeroomme tai jättää yhteydenottopyynnön palvelupyyntölomakkeemme kautta.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.