Taloyhtiömme vaihtoi toisen palveluntarjoajan kaapeliyhteyksiin, joten jo 12-vuotta hyvintoiminut Soneran ADSL-yhteytemme ei enää toimi.
Irtisanoutuminen ei kuitenkaan määräaikaisen sopimuksen mukaan ole purettavissa (ei mitään kytkettyjä laitehankintoja), joten saamiemme tietojen mukaan joudumme maksamaan toimimattomasta yhteydestä yhä määräajan loppuun - ja tuo summa on todellakin huomattava.
Tietenkin Sonera voi vetää kotiimme piuhan, jolla yhteys yhä toimisi?
Otammeko yhteyden kuluttaja-asiamieheen vai onko ko. ongelmaan muita ratkaisuja?
Yhä taloudessamme on Soneran muita palveluja, joista ehkä tarvittaessa siirrymme muiden palveluntarjoajien palveluksiin.
Taloyhtiö kaapeliverkkoon. Soneran ADSL-yhteys ei enää toimi
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.