Skip to main content

Taloyhtiö kaapeliverkkoon. Soneran ADSL-yhteys ei enää toimi

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Taloyhtiömme vaihtoi toisen palveluntarjoajan kaapeliyhteyksiin, joten jo 12-vuotta hyvintoiminut Soneran ADSL-yhteytemme ei enää toimi.
Irtisanoutuminen ei kuitenkaan määräaikaisen sopimuksen mukaan ole purettavissa (ei mitään kytkettyjä laitehankintoja), joten saamiemme tietojen mukaan joudumme maksamaan toimimattomasta yhteydestä yhä määräajan loppuun - ja tuo summa on todellakin huomattava.
Tietenkin Sonera voi vetää kotiimme piuhan, jolla yhteys yhä toimisi?
Otammeko yhteyden kuluttaja-asiamieheen vai onko ko. ongelmaan muita ratkaisuja?
Yhä taloudessamme on Soneran muita palveluja, joista ehkä tarvittaessa siirrymme muiden palveluntarjoajien palveluksiin.

2 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • October 8, 2012
Kannattaa ottaa yhteyttä suoraan Soneran asiakaspalveluun joko puhelimitse tai tekemällä palvelupyyntö. Jos liittymää ei enää pystytä toimittamaan, on teillä määräaikaisuudesta huolimattaa oikeus purkaa sopimus. Toimimattomasta ei kenenkään tarvitse maksaa.

  • October 8, 2012
Hei ylispi-3,
Kuten kjns ehdottikin, ota yhteyttä meille päin. Teknisen Asiakaspalvelumme kautta pääsemme tarkistamaan kytkennät, ja yhteytesi saadaan jälleen toimintaan. Voit soittaa tai jättää palvelupyynnön.