Tilasimme äskettäin taloyhtiölaajakaistan kaapelin kautta, 50M/5M. Nyt kun modeemi saapui, netti alkoi kyllä toimia heti, mutta vauhtia liittymässä on vain ~10M/5M verran. Miten tämän saisi korjattua?
Muita foorumin viestejä kun katselen niin kummastelen myös: 1) Yksikään Soneran vahvistusviesti tms. ei ole sisältänyt termiä Asiakasnumero, joten en sellaista tiedä. 2) Omat Sivut mukaan meillä ei ole ainuttakaan aktiivista Soneran liittymää...
Sivu 1 / 1
Moi Pallomaksalaatikko,
Vahvistusviestistä ei tosiaan asiakasnumeroa löydy, mutta liittymätunnus (liittymänumero) siitä tulisi kyllä löytyä. Kun saatte vielä erillisen kuittausviestin liittymän asennuksesta ja kytkennästä, tämän jälkeen myös Soneran Omille sivuille voi luoda oman Sonera Tunnuksen mitä kautta tuo asiakasnumero löytyy myös.
Mahdollisesti liittymänne nopeus ei vain vielä ole noussut tuohon 50mbit nopeuteen. Oletteko saaneet vielä tuota kuittausviestiä liittymän kytkennästä?
Vahvistusviestistä ei tosiaan asiakasnumeroa löydy, mutta liittymätunnus (liittymänumero) siitä tulisi kyllä löytyä. Kun saatte vielä erillisen kuittausviestin liittymän asennuksesta ja kytkennästä, tämän jälkeen myös Soneran Omille sivuille voi luoda oman Sonera Tunnuksen mitä kautta tuo asiakasnumero löytyy myös.
Mahdollisesti liittymänne nopeus ei vain vielä ole noussut tuohon 50mbit nopeuteen. Oletteko saaneet vielä tuota kuittausviestiä liittymän kytkennästä?
Liittymänumerostakin ainoa maininta oli: "Liittymänumero:." eli piste numeron tilalla. En löytänyt erillistä kytkentävahvistusta, mutta ymmärsin että liittymä olisi käytettävissä heti laitteen saatuani. Onko mahdollista että liittymä toimii, mutta se ei ole vielä virallisesti kytketty? Ilmoitin liittymää avatessani vanhan nettiliittymämme sulkeutuvan 30.9., katson varmaan siis muuttuuko tilanne jotenkin nyt kuun vaihtuessa.
Moi Pallomaksalaatikko,
On mahdollista, että muutokset tapahtuvat vasta, kun liittymä on virallisesti kytketty. Jos nopeuteen ei tule muutosta eikä asiakasnumeroa tai liittymän numeroa ole saatavilla, niin suosittelen vielä soittamaan vikapalveluumme 0206 90101, että saadaan tilanne vielä tarkastettua.
On mahdollista, että muutokset tapahtuvat vasta, kun liittymä on virallisesti kytketty. Jos nopeuteen ei tule muutosta eikä asiakasnumeroa tai liittymän numeroa ole saatavilla, niin suosittelen vielä soittamaan vikapalveluumme 0206 90101, että saadaan tilanne vielä tarkastettua.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.