Skip to main content
Hei!

Taloyhtiömme ISP vaihtui LanWorldilta Soneralle. Tähän mennessä on tullut aikataulutietoa vain sen verran että piti vaihtua Helmikuun (2014) aikana, muttei ole vielä toiminut. Sähköpostissa on tullut jo liittymän tunnukset, muttei muuta infoa/ohjeistusta. Tuleeko jokin varsinainen ilmoitus näiden lisäksi vielä kun liittymän pitäisi olla toiminnassa? Onko tietoa kuinka kauan näissä tapauksissa yleensä menee?
Hei Dillingeri !

Asian tarkistamiseksi pitäisi tietää mistä taloyhtiöstä ja/tai liittymästä on kyse. Jos sinulla on asikasnumero, niin lisääthän sen tänne asetuksiin niin katsellaan tilannetta tarkemmin.
KatjaN kirjoitti:
Hei Dillingeri !

Asian tarkistamiseksi pitäisi tietää mistä taloyhtiöstä ja/tai liittymästä on kyse. Jos sinulla on asikasnumero, niin lisääthän sen tänne asetuksiin niin katsellaan tilannetta tarkemmin.

Ensimmäinen lasku taitaa tulla vasta ensikuussa, joten en ole saanut asiakasnumeroa. Löytyykö jostain muualta? Liittymänumero löytyisi.

Taloyhtiö on Asunto Oy Salakkaranta ja liittymän asennusosoite Rauhankatu 1, Hämeenlinna.

Liittymän tyyppi on Kodin Netti Perus, Valokuitu 10 Mbit/s

Eli tosiaan ilmoituslapuissa luki että Sonera ilmoittaa kun liittymä on kytketty, mutta nyt taitaa olla jo kolmatta viikkoa yhteydet poikki ja ainoa ilmoitus Soneralta on sähköpostiin tulleet liittymän tunnus ja salasana, jotka pitäisi tallentaa asennusta varten.
Hei Dillingeri,

Suosittelisin olemaan vikapalveluumme yhteydessä, niin selvitellään asiaa tarkemmin.

Vastaa