Skip to main content
Taloyhtiö ilmoitti että kaapelinetti tulee asuntoon 1.5 alkaen. Ostin Thomson 420 kaapelimodeemin alkuviikosta ja laitettiin kampe seinään. Nyt siitä asti vilkuttaa PC link ja Internet valoa. Kaksi kertaa olen soittanut asiakaspalveluun ja ilmoittanut modeemin Mac numeron (ensimmäisellä soitolla jostain syystä ilmoitus ei menny perille). Sain 6.5 vikapalveluun soiton jälkeen tekstiviestin että liittymä on kytketty. Modeemi ollut päällä nyt 2 päivää mutta yhteys ei avaudu. Ilmoittaa tietokoneen päässä että yhteys on vain paikallinen.

Pekka Ollila
Ootko kokeillu että suljet modeemin n.10 sekunnin ajaks ja käynnistät uusiks? onko verkkokortissa uusimmat ajurit? onko internet aetuksissa kohta että hakee ip osoitteen automaattisesti.

http://www5.sonera.fi/ohjeet/Verkkoasetukset
joo kaikki kokeiltu. vahva epäily että sonera päässä vois olla vikaa ja sillä tässä viestiä laittelen. modeemin valojen perusteella näyttää siltä että data ei hiihtele seinästä ulospäin.
Jos yhteys ei edelleenkään toimi, ei ole muuta vaihtoehtoa kuin ottaa vielä yhteyttä vikapalveluumme. Jos olet jo saanut liittymän tunnukset, voit jättää vikailmoituksen Omien sivujen lomakkeella tai soittamalla numeroon 0206 90101.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa