Taloyhtiö ilmoitti että kaapelinetti tulee asuntoon 1.5 alkaen. Ostin Thomson 420 kaapelimodeemin alkuviikosta ja laitettiin kampe seinään. Nyt siitä asti vilkuttaa PC link ja Internet valoa. Kaksi kertaa olen soittanut asiakaspalveluun ja ilmoittanut modeemin Mac numeron (ensimmäisellä soitolla jostain syystä ilmoitus ei menny perille). Sain 6.5 vikapalveluun soiton jälkeen tekstiviestin että liittymä on kytketty. Modeemi ollut päällä nyt 2 päivää mutta yhteys ei avaudu. Ilmoittaa tietokoneen päässä että yhteys on vain paikallinen.
Pekka Ollila
Taloyhtiön netti ei toimi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.