Skip to main content

Taloyhtiön Welho-kaapeli -> Soneran kaapeli = ei signaalia

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 3 katselukertaa

eli taloyhtiö vaihtoi Soneran tv-palveluihin. Muutoksen piti astua voimaan tänään, mutta ainoa mitä on tapahtunut on, että Welhon lähetykset loppuivat eikä digiboksille tule minkäänlaista signaalia. Digiboksia on buutattu, pidetty ilman virtaa, otettu kortti pois+laitettu takaisin, tehty kanavahaku, soitettu vikanumeroon (ja saatu "asiaa selvitellään"-tekstari ) jne

Tätä ennen kuva on ollut muutaman viikon pätkivä ja virheinen.

Mikähän mahtaa olla aikataulu näissä korjauksissa ja vikojen selvittelyissä ?

Luonnollisesti laskutus pelannee tästä päivästä alkaen vaikka ei ole palveluista tietoakaan.

1 kommentti

  • March 10, 2011
Kohde kytkettiin Soneran verkkoon 7.3. klo 13:30 eli juuri ennen viestisi lähettämistä.