eli taloyhtiö vaihtoi Soneran tv-palveluihin. Muutoksen piti astua voimaan tänään, mutta ainoa mitä on tapahtunut on, että Welhon lähetykset loppuivat eikä digiboksille tule minkäänlaista signaalia. Digiboksia on buutattu, pidetty ilman virtaa, otettu kortti pois+laitettu takaisin, tehty kanavahaku, soitettu vikanumeroon (ja saatu "asiaa selvitellään"-tekstari ) jne
Tätä ennen kuva on ollut muutaman viikon pätkivä ja virheinen.
Mikähän mahtaa olla aikataulu näissä korjauksissa ja vikojen selvittelyissä ?
Luonnollisesti laskutus pelannee tästä päivästä alkaen vaikka ei ole palveluista tietoakaan.
Taloyhtiön Welho-kaapeli -> Soneran kaapeli = ei signaalia
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.