1. Onko mahdollista poistaa tilapäisesti käytöstä Sonera Laajakaista Langaton määräajaksi niin, että liittymästä ei menisi kuukausimaksua? Liittymän uudelleenavaamisesta pieni avausmaksu olisi tietysti paikallaan. Mahdollisuus olisi tervetullut esim kesämökille tai veneeseen. Joillakin @450-yhteyden tarjoajilla tällainen palvelu on.
2. Minulla on aikaisemman, irtisanotun, toisen palveluntarjoajan @450-liittymän jäljiltä toimiva Qualcom Flarion Flash OFDM Desktop Modem. Jos tilaan Soneran @450-liittymän, käykö tämä päätelaite siihen?
Sivu 1 / 1
1) Liittymän voi laittaa tauolle 1-9 kk:n ajaksi kerran vuodessa (1 tauko / 12 kk). Liittymän on oltava kuitenkin aina vähintään 1 kk aktiivisena ennen taukoa. Liittymätauko ei ole mahdollinen jos kyseessä on määräaikainen sopimus.
2) Voit käyttää omaa modeemiasi meiltä tilatussa liittymässä. Riittää, että ilmoitat modeemin tiedot tilausvaiheessa asiakaspalveluumme.
3) Liittymän tilaaminen onnistuu Sonera Kaupassa tai soittamalla myyntipalvelumme numeroon 0800 133 133 (ma-pe 8-20 la 9-16.30).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
2) Voit käyttää omaa modeemiasi meiltä tilatussa liittymässä. Riittää, että ilmoitat modeemin tiedot tilausvaiheessa asiakaspalveluumme.
3) Liittymän tilaaminen onnistuu Sonera Kaupassa tai soittamalla myyntipalvelumme numeroon 0800 133 133 (ma-pe 8-20 la 9-16.30).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Entäs esim. miniläppäreihin sisäänrakennetut 3g sovittimet. Pelittääkö?
Matkapuhelinliittymiin liittyvistä palveluista ja tuotteista (esim. miniläppärit ja niihin liittyvät 3G-liittymät) saat tietoa matkapuhelinpuolen asiakaspalvelusta, puh. 0200 17000 (mpm/pvm), avoinna ma–pe 8–20 ja la 9–16.30.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.