Meillä on taloyhtiön kautta tilattu (SONERAN) netti joku 24mt/8mt muistaakseni ja speedtest.com näytti vain 0,89mt niin mitähän tämä nyt tarkoittaa?????????????????
Sivu 1 / 1
Emme käsittele julkisen keskustelufoorumin kautta saapuvia henkilökohtaisia yhteydenottopyyntöjä. Henkilökohtaisissa asioissa ensisijaisena palvelukanavana toimii edelleen puhelinpalvelumme.
Mainitsemasi ongelma on kuitenkin sellainen, johon löytyy ohjeita mm. Ohjeet ja Vinkit -sivultamme.
Jos haluat, että asiaa yritetään selvittää tässä viestiketjussa, liitäthän vastaukseesi mahdollisimman kattavat lisätiedot esimerkiksi käytössä olevasta laitteistostasi: modeemi (+ nykyiset asetukset), WLAN, yhteyden testaustapa ym.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Mainitsemasi ongelma on kuitenkin sellainen, johon löytyy ohjeita mm. Ohjeet ja Vinkit -sivultamme.
Jos haluat, että asiaa yritetään selvittää tässä viestiketjussa, liitäthän vastaukseesi mahdollisimman kattavat lisätiedot esimerkiksi käytössä olevasta laitteistostasi: modeemi (+ nykyiset asetukset), WLAN, yhteyden testaustapa ym.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
jontamminen kirjoitti: Meillä on taloyhtiön kautta tilattu (SONERAN) netti joku 24mt/8mt muistaakseni ja speedtest.com näytti vain 0,89mt niin mitähän tämä nyt tarkoittaa?????????????????
Ottakaahan asiakaspalvelusta yhteyttä!!! jon.tamminen(at)akkuekspertti.fi
niin kerron tarkemmin!
Oletko kokeillut tota?
http://www.speedtest.net/
Millä yhteydellä se adsl boxi ottaa yhteyden?.
Mitäs toi sanoo max nopeudeksi?
http://www.speedguide.net/analyzer.php
Kyllä voi ottaa asiakaspalvelu yhteyttä kun asiakas sitä pyytää, varsinkin jos asiakaspalvelu sen pyynnön näkee, on se sitten täällä tai missä tahansa muualla.
Aika ilkeää ohjeistaa maksulliseen puhelin -asiakaspalveluun kun sähköpostikin on käytettävissä.
Mihin se edes perustuu että ette ota yhteyttä asiakkaan pyynnöstä?
---
Mutta juu itse juttuun.
Minä olen käyttänyt speedtest.nettiä monta vuotta ja huomannut että osa WLAN-modeemeista ei anna jostakin syystä oikeaa tulosta, varsinkin FONin jakamat modeemit näyttävät jopa alle megan yhteysnopeutta download osuudessa, upload taas antaa täydet.
Järjestelmän omat mittarit kuitenkin näyttävät testin aikana aina yhteysnopeuden oikein.
En ole jaksanut perehtyä tuohon flash toteutuksen tekniseen puoleen.. ehkä siinä on vain bugi :)
Kun saman testin ajaa langalla niin testi kestää yhtä kauan tai vähän aikaa mutta numerot mittarissa kasvavat
Aika ilkeää ohjeistaa maksulliseen puhelin -asiakaspalveluun kun sähköpostikin on käytettävissä.
Mihin se edes perustuu että ette ota yhteyttä asiakkaan pyynnöstä?
---
Mutta juu itse juttuun.
Minä olen käyttänyt speedtest.nettiä monta vuotta ja huomannut että osa WLAN-modeemeista ei anna jostakin syystä oikeaa tulosta, varsinkin FONin jakamat modeemit näyttävät jopa alle megan yhteysnopeutta download osuudessa, upload taas antaa täydet.
Järjestelmän omat mittarit kuitenkin näyttävät testin aikana aina yhteysnopeuden oikein.
En ole jaksanut perehtyä tuohon flash toteutuksen tekniseen puoleen.. ehkä siinä on vain bugi :)
Kun saman testin ajaa langalla niin testi kestää yhtä kauan tai vähän aikaa mutta numerot mittarissa kasvavat
dylo kirjoitti: Kyllä voi ottaa asiakaspalvelu yhteyttä kun asiakas sitä pyytää, varsinkin jos asiakaspalvelu sen pyynnön näkee, on se sitten täällä tai missä tahansa muualla.
Aika ilkeää ohjeistaa maksulliseen puhelin -asiakaspalveluun kun sähköpostikin on käytettävissä.
Mihin se edes perustuu että ette ota yhteyttä asiakkaan pyynnöstä?
---
Sonera Vikapalveluun voi jättää myös yhteydenottopyynnön veloituksetta Omien Sivujen kautta. Viestisi ohjautuu suoraan asiakasneuvojalle, joka on sinuun yhteydessä niin pian kuin mahdollista.
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Kiitos Lauri vastauksesta mutta en saanut vielä vastausta kysymykseen siihen että miksi ette ota yhteyttä jos näette yhteydenottopyynnnön täällä?
Vielä kun asiakkaat tarjoavat numeroaan tai sähköpostiaan...
Omien sivujen kautta voi olla monipuolisesti yhteydessä asiakaspalveluun ja myös automaattisesti toimiva ongelmanratkaisu sieltä löytyy.
Uskon että foorumin kävijät jotka jättävät tänne yhteydenottopyynnön pitävät tätä osana Soneran asiakaspalvelua joten suurempi vinkkiarsenaali ja tietoisku voisi olla paikallaan vaikkapa soneran laskun yhteydessä...
Vielä kun asiakkaat tarjoavat numeroaan tai sähköpostiaan...
Omien sivujen kautta voi olla monipuolisesti yhteydessä asiakaspalveluun ja myös automaattisesti toimiva ongelmanratkaisu sieltä löytyy.
Uskon että foorumin kävijät jotka jättävät tänne yhteydenottopyynnön pitävät tätä osana Soneran asiakaspalvelua joten suurempi vinkkiarsenaali ja tietoisku voisi olla paikallaan vaikkapa soneran laskun yhteydessä...
dylo kirjoitti: Kiitos Lauri vastauksesta mutta en saanut vielä vastausta kysymykseen siihen että miksi ette ota yhteyttä jos näette yhteydenottopyynnnön täällä?
Vielä kun asiakkaat tarjoavat numeroaan tai sähköpostiaan...
Omien sivujen kautta voi olla monipuolisesti yhteydessä asiakaspalveluun ja myös automaattisesti toimiva ongelmanratkaisu sieltä löytyy.
Uskon että foorumin kävijät jotka jättävät tänne yhteydenottopyynnön pitävät tätä osana Soneran asiakaspalvelua joten suurempi vinkkiarsenaali ja tietoisku voisi olla paikallaan vaikkapa soneran laskun yhteydessä...
Hei,
Kiitos asian esille nostamisesta ja palautteesta. Keskustele ja kysy -palstalla ei käsitellä henkilökohtaisia tietoja, koska haluamme suojella asiakkaan yksityisyyttä ja henkilötietoja. Keskustelupalstat eivät ole oikeita pakkoja kertoa henkilötunnuksia, osoitetietoja jne. Lait asettavat myös omat haastensa henkilötietojen käsittelylle. Kehitämme jatkuvasti palvelujamme ja myös näitä asioita on pohdittu keskustele ja kysy -palstan yhteydessä.
Omilla sivuilla olevalla palvelupyynnöllä pystymme tarjoamaan asiakkaille vastauksia kysymyksiin heti, joka on asiakkaille hyvin tärkeä asia. Itsepalveluita, palvelupyyntö ja vikailmoituslomakkeita kehitetään jatkuvasti eteenpäin, jotta asiakkaan ei tarvitse lähettää pyyntöä asiakaspalvelijalle. On paljon asioita missä ei välttämättä tarvitse asiakaspalvelijan apua, vaan on kysymys tiedon löytämisestä.
Omilta sivuilta voit esimerkiksi hakea laskulle maksuaikaa. Omilta sivuilta tehtäessä maksuajan hakeminen on maksutonta. Tuossa esimerkki palvelusta missä ei tarvita henkilökohtaista palvelua.
Keskustele ja kysy -palstalla vastataan viesteihin arkisin, kun taas palvelupyyntöjä hoidetaan myös lauantaisin. Palvelupyyntö tarjoaa ratkaisun heti osaan tapauksista, kuten aikaisemmin mainitsin.
Asiakkaalle on tärkeintä saada ratkaisu kysymykseen mahdollisimman nopeasti. Sivuissa on aina parantamisen varaa ja tekemistä meillä riittää.
T. Mika
Sonera verkkoasiakaspalvelu
Palveluvastaava
No poistakaa tämä keskustelu sitten! Ratkaisu löytyi jo: SONERAN NETTI OLI PASKA!!! Toimi meillä noin 2kk hyvin ja sitten vaihdellen 1mt nopeudella mutta useimmiten ei ollenkaan. Maksettiin turhaa yli vuosi sitä nettiä ja senkin jälkeen vielä ne kehtaa lähetellä jotain varmistus maksuja yms vieläkin!
Nyt tilalla elisa viihde. Toiminta OK! Sama hinta kuin oli tuolla soneralla 40€/kk ja tässä saa mukaan hd-nettidigiboksin.
Nyt tilalla elisa viihde. Toiminta OK! Sama hinta kuin oli tuolla soneralla 40€/kk ja tässä saa mukaan hd-nettidigiboksin.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.