Ilmoitin teille taannoin, että yksikään tilaamista kymmenestä kanavasta ei näy. Aikaisemmin tilattu Eurosport näkyy. En saanut vastausta.
Nyt sain viestin, että olenko tutustunut kanaviin ja muistutettiin, että tilausta voi jatkaa. Hah.
On sammuteltu ja haettu kaikki kanavat uudestaan. Vaan ei. Veikkaan, että ei ole aktivoitu.
Sivu 1 / 1
Moi Mano54! Lisäätkö vielä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), niin tarkistetaan mikä siellä on tilanne. Digiboksin tehdasasetusten palautus ja kanavien uudelleenhaku voisi toki auttaa.
Asiakasnumero lisätty. Tehdasasetukset on palautettu ja kanavat haettu uudelleen. Ei auta.
Hei Mano54,
Oletko kirjautunut omille sivuilla ja sitä kautta valinnut itsellesi 10 kanavaa? Kirjautuminen tässä tapauksessa tapahtuu Sonera tunnuksella.
Oletko kirjautunut omille sivuilla ja sitä kautta valinnut itsellesi 10 kanavaa? Kirjautuminen tässä tapauksessa tapahtuu Sonera tunnuksella.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.