Skip to main content

tarjous

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Netissä oli hetki sitten tarjous nettitikusta jossa sanottiin kk hinnan olevan 14,95 nyt postiluukusta tuli lasku jossa yhtäkkiä hinta oli 29,79.
Voinko minä enää valittaa asiasta vai pitääkö minun vain kestää hinta?

1 kommentti

  • September 1, 2009
Laskusta kannattaa varmistaa, miltä ajalta se on. Emme lähetä alle 20 euron laskuja, joten kyseinen lasku on todennäköisesti kahdelta kuukaudelta. Mikäli näin ei kuitenkaan ole, voit toki aina ottaa yhteyttä matkapuhelinasiakaspalveluumme selvittääksesi laskutuksesi perusteet. Matkapuhelinasiakaspalveluun voit olla yhteydessä joko puhelimitse tai palvelupyyntölomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu