Netissä oli hetki sitten tarjous nettitikusta jossa sanottiin kk hinnan olevan 14,95 nyt postiluukusta tuli lasku jossa yhtäkkiä hinta oli 29,79.
Voinko minä enää valittaa asiasta vai pitääkö minun vain kestää hinta?
tarjous
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.