Vanhalle 1M asiakkaalle tarjous +4 euroa kuussa kahdeksanmegaisesta liittymästä, tekee n. 43eur/kk. Uusille asikkaille samaan paikkaan 39,90eur kuussa 24M liittymä. Tai sitten toisena tarjouksena 8m + nettitikku 39,90e/kk. Onpa reilua vanhoja asiakkaita kohtaan.
Varsinkin kun täällä 1M liittymä on jo muutenkin ryöstöhintainen monopolin takia....
T. Kettuuntunut asiakas, jolla ei ole vaihtoehtoja toistaiseksi....
Tarjousten reiluudesta....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.