Skip to main content
Vanhalle 1M asiakkaalle tarjous +4 euroa kuussa kahdeksanmegaisesta liittymästä, tekee n. 43eur/kk. Uusille asikkaille samaan paikkaan 39,90eur kuussa 24M liittymä. Tai sitten toisena tarjouksena 8m + nettitikku 39,90e/kk. Onpa reilua vanhoja asiakkaita kohtaan.

Varsinkin kun täällä 1M liittymä on jo muutenkin ryöstöhintainen monopolin takia....

T. Kettuuntunut asiakas, jolla ei ole vaihtoehtoja toistaiseksi....
Jos ADSL-liittymäsi hinta on alle 39,90 euroa/kk ja liittymän sopimus toistaiseksi voimassa oleva, saat 24 kuukauden määräaikaisella sopimuksella nopeimman saatavissa olevan ADSL-nopeusluokan ja Sonera Varmuuskopio - palvelun 24 kuukauden ajaksi yhteishintaan 39,90 euroa/kk.

Myös Sonera Tupla - tarjous lienee liittymääsi mahdollinen. Varmuuden mitä tarjouksia liittymäsi suhteen on mahdollista käyttää, saat Asiakaspalvelun numerosta 0200 17000 tai Myyntipalvelusta 0800 133133. Asiaa voit kysyä myös palvelupyynnöllä. Nykyiset laajakaistan tarjouskampanjat ovat voimassa 31.3. asti.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Kannattaa ottaa yhteyttä omien sivujen palvelulomakkeella. Asiakaspalvelulla on enemmän vaihtoehtoja tarjota kuin mitä nettisivuilta tai itsepalveluna suoraan löytyy. Itse otin uuden tarjouksen vastaan vanhaan liittymääni, suoraan vastaavaa ei omilta sivuilta löytynyt.
Mitenkäs sitten, kun Soneran palvelukyselyyn ei tule vastausta edes 2 viikon aikana.
Ainakaan minulle ei ole tullut.
Nykyinen määräaikainen tarjoukseni 24 M liittynästä päättyy 15.4, ja pitäisi sitä ennen tietää,
miten liittymä muuttuu takaisin normaaliksi, sillä sitä yli 50 hintaa en missään tilanteessa suostu
maksamaan, sillä koko ajan nykyinenkin "24M" liittymänopeus on mittauksissa osottautunut toimivan
nippa nappa 8 M yli nopeukselliseksi. Ilmeisesti tahallaan rajoitettu tuohon, jotta "pysyisi 24 M" liittymänä.
Palvelua ei siis saa Soneralta, varsinkaan, kun kysellään "tyhmiä", eli todellisia nopeusluokkia, sopimuksen
muuttamista alemmaksi, sopimuksen loppumista jne.
Vastaamattomuudella ilmeisesti halutaan vaikuttaa siihen, että uusi sopimuskausi alkaisi huomaamatta ja
joutuisi PAKOSTA maksamaan hitaasta liittymästä nopean liittymän hinnan.
Miksi ei vastata kyselyyn ??
Vastauksena pelkkä pahoittelu ei joka kerta riitä.
Palvelupyyntöihin vastataan kyllä aina parin arkipäivän sisällä, yleensä puhelimitse jos vain olet ilmoittanut puhelinnumerosi. Jos et ole saanut mitään vastausta kyselyysi, on puhelinnumero saattanut olla lomakkeella väärin. Kokeile jättää uusi palvelupyyntö tai soittaa edellä mainittuun maksuttomaan myyntipalvelunumeroomme.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
No kyllä olen antanut oikeat tiedot, mm. sähköpostiosoitteenkin.
Mutta kun ei vastausta kuulu.
Montakohan palvelupyyntöä pitää yrittää laittaa, ennenkuin vastataan ?
Ilmeisesti vastaus tulee tuon sopimuskauden päättymisen jälkeen ja silloin pahoitellaan asiaa,
mutta ei voida mitään, kun varmaankin sopimus ehti uusiutua sillä superkalliilla hinnalla.
Tässä tapauksessa en kyllä sitten osaa sanoa, miksi sinuun ei olla oltu yhteydessä. Sinun kannattaa kuitenkin jättää uusi palvelupyyntö tai soittaa numeroon 0800 133133.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa