Minulle alkoi tulvimaan jostain syystä kaikennäköistä roskapostia. Vuosia olen saanut olla niiltä täysin rauhassa, ihmetellyt vain toisten valituksia suurista määristä.
Nyt olen kyllästynyt poistelemaan Roskapostilaatikkoa, osa ei edes sinne mene jotenka kysymys kuuluukin:
-Mitenkä saan hävitettyä kokonaan vanhan osoitteen?
-Voinko ottaa muunlaisen osoitteen kuin etunimi.sukunimi?
-Jos jätän kuitenkin vanha osoiten voimaan, JOS joku sattuukin käyttämään vanhaa osoitettani ja tärkeä posti jää tulematta (voisin vanhan sillointällöin tarkastaa), miten saan niin, ettei se aukea uuden osoitteen kanssa automaattisesti?.
Tarvitsen uuden sähköpostiosoitteen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.