Hei!
Salasana on mutta en pääse käsiksi varmuuskopiooni jonne ennen koneen huoltoa tallensin kuvat turvaan.
Miten kopion saa uudelle kovalevylle takaisin itselleen!?
Kirjaudun siis omalla sp-osoitteellani ja aivan oikealla salasanalla!
Ekan kerran pääsin sisään ja näin hakemiston rakenteen ja yritin palauttaa kuvat,
mutta tiimalasi vain odotutti ja sitten koko ruutu meni harmaan "verhon" alle,
ja sanoi "ohjelma ei vastaa".
Nyt yritän kirjautua sp-osoiteellani uudelleen ja sanasanaon aivan oikein,
mutta en pääse edes hakemistoon asti!
Tarvitsen todella nuo kuvani takaisin!
Kiitos!
Kiitos!
Tarvitsen varmuuskopioni, mutta en pääse siihen käsiksi!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.