Olen vähän kiinnostunut Sony 32":n tauluteeveestä. Oliko se hinta nyt 24,90/kk? ja 3 vuoden maksuajalla sekä takuulla. Miten suosittu TV on ja onko paljon myyty?(entä vikoja) Miten takuuasiat toimii, jos laitteeseen tulee vika. Asun Varkaudessa, että missä korjaaminen tapahtuu jne:n Ja sitten maksu. Minulla on teidän kautta ostettu kaksi PC laitetta joita maksan yhä ja laajakaista sekä koneet on yhteislaskussa. Tuleeko maksu paperisena kotiin ja voiko eräpäivän sopia esim: joka kuukauden 4pv. Olen eläkkeellä. Ja voiko maksusta aina sopia, jos tulee tiukkapaikka taloudellisesti? Mulla on pysyvä selkäsairaus, että sairauskustannuksissa voi tulla joskus isojakin muutoksia. Että tallaisia asioita kysyn. Ja olisiko mahdollista, että teiltäpäin soitettaisiin, kun olen Soneran pitkäaikainen asiaks, niin vähän etua minulle.
Numeroni on: XXX-XXXXXXX. t. ari
-----------------
Moderoitu pois puhelinnumero. Henkilökohtaisia yhteystietoja ei ole suositeltavaa julkaista keskustelufoorumilla.
T. Sonera asiantuntijat
Taulu TV
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.