MTV3:n kanavapaketilla tekstitys tulee sekunnin kaksi pielessä - periaatteessa vuorosanan verran häiritsevästi voi mennä tekstitykset pieleen. Ilmeisestikin YLE käyttää samaa tekniikkaa (DVB Subtitles), mutta YLEn kanavilla ongelmaa ei ole, kuten ei luonnollisestikaan myös MTV3, SubTV -kanavilla, joissa tekstitys on "poltettu" kuvaan.
Olen kokeillut kaikilla kortinlukijoilla varustetuilla digibokseillani, ja eroa niiden välillä ei ole. Laitteet ovat Maximum C8000, Topfield 5100C, Siemens 170C ja Sonyn 40W4000:n oma digiviritin CAMmilla varustettuna, ja kaikilla siis havaittavissa sama ongelma MTV3 -maksukanavilla.
MTV3:n tekninen tuki epäili syyksi kaapelioperaattoria, joten tässä olen...
Tekstitys etuajassa MTV3-kanavapaketilla [Ratkaistu]
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.