Tekstitys puuttuu (joskus) nauhotuksista
Kaikki pelaa muuten mukavasti mutta välillä nauhoituksista puuttuu tekstitys, onko muilla ollut samanlaisia ongelmia (ei siis syy se, että olisi kyse suomalaisista ohjelmista:) ) ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.