Sain juuri puhelimeeni tekstiviestin jossa sanottiin: "Verkkopankissa tekemäsi E-laskun kytkentä epäonnistui. Tee uusi kytkentä käyttäen laskun lopusta inforivillä löytyviä tietoja. Terveisin Sonera asiakaspalvelu."
En ole missään vaiheessa yrittänyt tehdä mitään E-laskun kytkentää verkkopankissa. Asun pysyvästi ulkomailla ja paperilaskut menevät äitini Suomen osoitteeseen, josta saan ne lomilla pari kertaa vuodessa. Laskut menevät tilltäni suoraveloituksena.
Onko pankkini (DanskeBank) automaattisesti yrittänyt muuttaa suoraveloituksen E-laskuksi ja se on nyt epäonnistunut? Mitä nyt teen? Löytämissäni ohjeissa puhuttiin jotain laskun lopussa olevasta infoboxista mutta uusin lasku joka minulla on saatavilla nyt on toukokuulta 2013 eikä siinä ole mitään infoboxia..
Tekstiviesti laskun kytkennästä verkkopankissa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.