Skip to main content
Sain juuri puhelimeeni tekstiviestin jossa sanottiin: "Verkkopankissa tekemäsi E-laskun kytkentä epäonnistui. Tee uusi kytkentä käyttäen laskun lopusta inforivillä löytyviä tietoja. Terveisin Sonera asiakaspalvelu."

En ole missään vaiheessa yrittänyt tehdä mitään E-laskun kytkentää verkkopankissa. Asun pysyvästi ulkomailla ja paperilaskut menevät äitini Suomen osoitteeseen, josta saan ne lomilla pari kertaa vuodessa. Laskut menevät tilltäni suoraveloituksena.

Onko pankkini (DanskeBank) automaattisesti yrittänyt muuttaa suoraveloituksen E-laskuksi ja se on nyt epäonnistunut? Mitä nyt teen? Löytämissäni ohjeissa puhuttiin jotain laskun lopussa olevasta infoboxista mutta uusin lasku joka minulla on saatavilla nyt on toukokuulta 2013 eikä siinä ole mitään infoboxia..
Hei,

Suoraveloituspalvelu on nyt poistumassa käytöstä & olemme tästä informoineet asiakkaitamme esimerkiksi kirjeitse kotiin tälläisille henkilöille, jolla on suoraveloituspalvelu käytössä.

Korvaava palvelu on esimerkiksi tällöin e-lasku, jolloin saapuva lasku tulee suoraan verkkopankkiin josta sen voi hyväksyä maksuun.

E-laskun voit kytkeä itse verkkopankistasi näiden ohjeiden mukaisesti: www.sonera.fi/elasku .

Jos tarvitset viime laskusi tietoja kytkentään, etkä löydä niitä mistään niin vieraile Omilla Sivuillasi. Pääset sinne www.sonera.fi/omatsivut linkin kautta ja tunnukset teet sinne kohdasta "Luo uusi tunnus". Tunnusten luomisen & kirjautumisen jälkeen pääset Omien Sivujen kautta laskuarkistoosi näkemään viime laskusi.

Vastaa