Moi, Omilla sivuilla näkyy saldoa tekstiviesteille vaikka en ole lähettänyt ainoatakaan viestiä. Miksi?
Lisäksi kun valitin asiasta asiakaspalveluun, niin luvattiin poistaa kytkentämaksu laskusta, mutta tämä poistokaan ei näy. Miten Omillla sivuilla voi näkyä näin ristiriitaista tietoa?
Ja mihinhän nuo teidän vastausaika tilastostot perustuvat? Tänään jouduin kahteen kertaan jonottamaan yli puolituntia. Ps, vaihtakaa se odotusmusiikki,hermoa riistävää kuunneltavaa.
Tekstiviesti saldo kasvanut väärin Omilla Sivuilla
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.