Hei,
soitin aamusella häiriötiedotteen laajakaistastamme joka katkesi eilen n.21 aikoihin.
Luvattiin lähettää tekstiviesti johon voin vastata tänään toisen modeemin testauksen jälkeen.
Mikäli liittymä toimii toisella modeemilla, voin jättää vastaamatta mutta mikäli ei toimi, piti viestiin vastata jotta vikailmoitus "aktivoituu".
Viestiä ei ole vielä tullut joten voisitteko tarkistaa tämän ja varmistaa että viesti on tulossa, asia täytyy saadaan tänään eteenpäin?
Jotain epäonnea tuntuu olevan matkassa (ehkäpä Suomen matka loppuu jo alkulohkoon tai jotain?)...
Ensiksi ilmoitetaan ettei MM 24/7 kanava näy kotiTV:ssä ja kun otan Katsomosta kisapassin MM-peleille, katkeaa koko netti. Lisäksi liittymän vaihto multicastiin on sovittu keskiviikolle.
Tämä alkaa kohta jännittämään enemmän kuin Suomen sijoitus kisoissa. :)
Tekstiviestiä odotellaan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.