Hei
Minulla on nettikone soneralta ja siinä on hp connection managerin kautta nettiyhteys. Voiko siinä olevan tekstiviestikeskuksen kautta lähettää ilmaiseksi tekstiviestejä? Onko siinä jokin yläraja? Voiko niitä lähettää ulkomaiseen matkapuhelimeen ilman lisäkuluja?
Tämä olisi tärkeä tieto puhelilaskujen minimoimiseksi. Kiitokset jos joku osaa kertoa asiasta :)
Tekstiviestikeskus-maksaako tekstarit?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.