Minulle ei ole tullut muutamaan päivään tekstiviestit perille lainkaan (eikä sen puoleen multimediaviestitkään...) tai jotkut saattavat tulla todella viiveellä. Perjantaina sain illalla kymmeneltä viestin, joka mulle oli lähetetty viideltä iltapäivällä. Sen jälkeen läpi ei ole tullut yksikään minulle lähetetty viesti eikä kuva. Parilla kaverillani, joilla on soneran liittymä myös, valittelivat samaa.
Mihinkään viestiasetuksiin en ole koskenut.
Mitä ihmettä tämä nyt on?
Sivu 1 / 1
Hei TiinaV!
Pahoittelen ongelmia teksti- ja MMS-viestien toimivuudessa. Varsinkin MMS-viestien toimivuudessa on viime aikoina ilmennyt yleisempää ajoittaista ongelmaa, joka kuitenkin on saatu korjattua perjantaina 31.1.2014.
Viestisi mukaan sinun eikä parin kaverisi liittymissä ole viestit kuitenkaan toimineet korjaustoimenpiteen jälkeenkään.
Mikäli et vielä ole sammuttanut käytössäsi olevaa puhelinlaitetta, voit tehdä tämän ja testata tämän jälkeen, vastaanottaako liittymäsi viestejä. Sammutat puhelimesi siis kokonaan ja muutaman sekunnin kuluttua avaat puhelimesi uudelleen.
Mikäli puhelimesi käyttäminen virrattomana ei poista ongelmaa, voit soittaa vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Vikapalvelumme tekee tarvittaessa liittymästäsi vikailmoituksen, jota varten tarvitaan 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkejä ongelmatilanteista (mistä numerosta saapumaton viesti on sinulle lähetetty ja mihin ajankohtaan).
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Pahoittelen ongelmia teksti- ja MMS-viestien toimivuudessa. Varsinkin MMS-viestien toimivuudessa on viime aikoina ilmennyt yleisempää ajoittaista ongelmaa, joka kuitenkin on saatu korjattua perjantaina 31.1.2014.
Viestisi mukaan sinun eikä parin kaverisi liittymissä ole viestit kuitenkaan toimineet korjaustoimenpiteen jälkeenkään.
Mikäli et vielä ole sammuttanut käytössäsi olevaa puhelinlaitetta, voit tehdä tämän ja testata tämän jälkeen, vastaanottaako liittymäsi viestejä. Sammutat puhelimesi siis kokonaan ja muutaman sekunnin kuluttua avaat puhelimesi uudelleen.
Mikäli puhelimesi käyttäminen virrattomana ei poista ongelmaa, voit soittaa vikapalvelumme numeroon 0206 90101 (pvm/mpm), joka palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.30. Vikapalvelumme tekee tarvittaessa liittymästäsi vikailmoituksen, jota varten tarvitaan 3-5 kappaletta tarkkoja esimerkkejä ongelmatilanteista (mistä numerosta saapumaton viesti on sinulle lähetetty ja mihin ajankohtaan).
Ystävällisin terveisin
Tapani V
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.