Hei.Olisin kysellyt saanko muutettua tv:n osamaksun sähköpostiin tulevaksi virtuaaliviivakoodilla kun nyt alkoi tulla laajakaistalasku niin ja olisi mukava jos voisi maksaa samalla molemmat helposti ilman että tarvitsee etsiä paperisia laskuja aina jostain.Ja toinen on että onko Koti tv pakettien motorola boxit vaihdettu toisiin kun kaverini sai uuden ja käskettiin kytkeä eilen päälle,mutta meille ei ole tullu ilmoitusta että tulis toimivampi laatikko tuon pömpelin tilalle mikä välillä jumittuu ikävästi.
T:Jani L
Televisio lasku sekä koti tv
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.