Miksi TeleWell EA510 tippuu koko ajan pois linjalta(ASDL-valo katoaa). Tätä voi tapahtua pahimmilaan useita kertoja tunnissa. Se on otettu käyttöön HelpSonin puhelintuen avustuksella. Onko vika Soneran yhteydessä vai modeemissa ? Miten pitäisi toimia ? Tätäkin kysymystä kirjoittaessa linja on katkennut jo kaksi kertaa.
Sivu 1 / 1
Jos yhteydessä esiintyy jatkuvaa pätkimistä, kannattaa käydä läpi Ohjeet ja vinkit -sivultamme löytyvät ohjeet.
Jos ohjeista löytyvistä toimenpiteistä ei ole apua ongelmaan, voit jättää liittymästäsi vikailmoituksen Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Jos ohjeista löytyvistä toimenpiteistä ei ole apua ongelmaan, voit jättää liittymästäsi vikailmoituksen Sonera Vikapalvelun numeroon 020 690101 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Linjan katkeilu on vähentynyt huomattavasti, kun vaihdoin modeemin modulointiasetuksen:
Auto -> G.DMT.
Telewellin manuaalissa suositellaan huonosti toimivan linjan tapauksessa käyttämään asetusta: ADSL Multimode.
Kumpaa asetusta Sonera suosittelee ?
Auto -> G.DMT.
Telewellin manuaalissa suositellaan huonosti toimivan linjan tapauksessa käyttämään asetusta: ADSL Multimode.
Kumpaa asetusta Sonera suosittelee ?
Riippuen yhteyden nopeudesta on g.dmt yleensä luotettavin. 24M yhteydellä sitä ei suositella, koska tällöin yhteysnopeus rajautuu 8M nopeuteen.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.