TeliaSoneran asiakaspalvelu on olematonta

  • 11 December 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Hei,

Soitin tänään enne klo 16 asiakaspalvelun numeroon 0200 17000. Paineltuani numeronäppäimiä opastuksen mukaan ja kuunneltuani valittavaa musiikkia ja odottelukehoituksia yli 15 min. soitin keskukseen ja valitin olemattomasta asiakaspalvelusta. Keskus kehoitti soittamaan huomenna uudestaan ja löi luurin korvaani. Tämäkö on asiakaspalvelua? Joudunko vielä maksamaan jonotuksen ja molemmat typerät puhelut??

Miksi TeliaSoneran asiakaspalveluun ei saa kunnolla yhteyttä sähköpostissa? Miksi kotisivut ovat niin monimutkaiset? Asiakkailla saattaa olla muutakin tekemistä kuin kiukkuisten keskusten kanssa asiointi ja asiakaspalvelussa kymmenien minuuttien jonottaminen.

Kohta entinen asiakas

3 kommenttia

Hei pirhir: Harmi, että et päässyt läpi asiakaspalveluumme ja pahoittelut myös ikävästä asiakaskohtaamisesta keskuksemme kanssa. Jonotilanne elää koko ajan ja linjat voivat olla paikoin ruuhkaisia.

Soittaminen sekä asiakaspalveluumme, että Soneran vaihteeseen ovat maksullisia. Vaihtoehtoisesti voit varata myös soittoajan, jolloin asiakasneuvojamme soittaa sinulle. Tämä ei luonnollisesti maksa sinulle mitään.

Kotisivujamme on uudistettu uuden brändin myötä ja uudistus on vielä osittain kesken. Otamme kaikki kehitysehdotukset mieluusti vastaan, joten parannuksia on varmasti luvassa.


Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera
Hei,

Kotisivut ovat liian monimutkaiset. Yksinkertaistakaa! Sanoin tänään littymäni irti kirjallisesti. Toivottavasti se tepsii, eikä laskuja tule kuukausia jäkikäteen niin kuin eräällä tämän palstan asiakkaalla.


Hyvää kesää!
Kiitoksia palautteesta koskien kotisivujamme. Palautteesi on laitettu eteenpäin!

Kerroit irtisanoneesi liittymän kirjallisesti. Työpyynnöt käsitellään saapumisjärjestyksessä ja mikäli kyseessä on irtisanominen koskien laajakaistaliittymää, tulemme ottamaan sinuun vielä yhteyttä, jolloin kerromme irtisanomisen yhteydessä tapahtuvista muutoksista. Laskutuksen osalta käytössämme on jälkikäteinen laskutustapa, jonka vuoksi laskuja tulee vielä irtisanomispäivän jälkeen. Laskutus on päiväkohtaista, jolloin muutokset näkyvät myös laskuerittelyssä.

Mukavaa kesää sinullekkin!

Vastaa