Skip to main content
Johtoja on otettu irti moneen kertaan ja koneita käynnistelty. Lopputulos aina sama " Could not get an IP address. Please check cables on the gateway and the STB."
Hei, Minna-04 !

Jos teillä on palvelureitittimen ja digiboksin välissä laitteita, kuten langattomia lähettimiä, on yhteyttä syytä kokeilla ilman niitä suoraan verkkokaapelilla. Yhteyttä on myös hyvä kokeilla toisella verkkokaapelilla digiboksin ja palvelureitittimen välillä palvelureitittimen toisesta keltaisesta portista.

Kun yllä olevat toimenpiteet on tarkistettu, kannatta myös resetoida palvelureititin ja digiboksi.
Palvelureitittimen resetointi tapahtuu pitämällä laitteen reset-nappia pohjassa 30 sekunnin ajan.
Ohjeet digiboksin resetointiin ja viihteen ongelmatilanteisiin löydät Viihteen ongelmatilanteet sivuilta.

Mikäli ongelma ei näillä neuvoilla ratkea, kannattaa tehdä asiasta vikailmoitus. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.

Vastaa