Siis voiko tämä olla totta, ettei Soneralta saa edes vuokrattua ko. moduulia ?
Viime vuonna uusittu iso Tv, jossa ko. moduulipaikka, kaikki piti olla valmista hd lähtyksiin,kaapeli hd-viritin ym. ja nyt pitäisi ostaa CI+ laite. Hurjaa huijausta tämä hd ollut alusta asti,,,,
Teräväpiirto CI v1 moduulilla ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.