Eli vähän väliä thompsonin boksi täysin jumissa.
Kun illalla sammuttaa laitteen ja seuraavana päivänä yrittää
käynnistää niin mitään ei tapahdu...boksin punainen valo vaan palaa
eikä säätimen virtanapin painaminen tee mitään.
Ainut keino saada taas kuva ruutuun on digiboksin virtajohdon irrottaminen eli
täysi reset!!!!
TG784 jumittaa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.