Tg789vn
Aikaisemmin oli käytössä zyxelin modeemi, josta meni yhdestä ethernet portista piuha TP-linkin routterille jossa oli kiinni ps3 ja yksi tietokone. Nyt Soneralta tuli uusi hiano Thompsonn adsl härpäke joka ei nyt ymmärrä jakaa ip osoitetta reitittimelle?! Miksi näin? Kun valitettavasti tuossa "härpäkkeessä" on vain 100mb portit omassa TP-linkissä on 1gb portit j tarvitsen niitä sisäverkossani.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.