Hei,
Asensin Soneran Tietoturvan uudenkarhealle MacBook Prolleni. Kuitenkin asennuksen jälkeen Soneran Tietoturva jää tilaan, jossa lukee "Your computer is not protected - There is a problem with real-time scanning". Mistään klikkailemalla ei saa mitään ikkunaa tai mitään auki, josta voisi tehdä jotain asian korjaamiseksi. Miten saan real-time scanningin päälle ja ohjelman toimimaan normaalisti?
Käytössä OS X 10.6.6.
Kiitos etukäteen.
A
Oletko jo kokeillut poistaa Sonera Tietoturvan asennuksen ja asentaa ohjelman uudelleen?
A
Tapio kirjoitti: Oletko jo kokeillut poistaa Sonera Tietoturvan asennuksen ja asentaa ohjelman uudelleen?
Olen muutaman kerran. Ei tunnu auttavan ongelmaan. Ohjelma toimii ongelmitta vanhemmassa MacBookissani, jossa on siis sama käyttöjärjestelmä. Voisiko uusissa vasta ilmestyineissä MacBook Pro-malleissa olla jotain, mikä aiheuttaa ohjelman toimimattomuuden?
A
Sonera Tietoturvan laitteistovaatimukset mainitsee seuraavat Mac-käyttöjärjestelmät yhteensopiviksi ohjelmiston kanssa: Mac OS X: Leopard 10.5.3, Snow Leopard - 32-bittinen (10.6.)
Varmistan on Sonera Tietoturva yhteensopiva OS X 10.6.6 -version kanssa ja palaan asiaan.
Varmistan on Sonera Tietoturva yhteensopiva OS X 10.6.6 -version kanssa ja palaan asiaan.
A
Sonera Tietoturva ei toistaiseksi toimi MacBook Pron uuden 64-bittisen kernelin kanssa. Sonera Tietoturvan valmistaja F-Secure on tietoinen asiasta ja ohjelma tullaan päivittämään yhteensopivaksi. Päivitys pitäisi olla tulossa melko pian.
A
Kiitos Tapio vastauksistasi. Jään odottelemaan päivitystä.
Vastaa
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.